Michael'ı Sevmenin En Bi Güzel Yanı...

Çok sevince bir çeşit özdeşleşme kuruluyor işte. Michael çok uysal, sevgi dolu biri ama sahnede nasıl öfkeli olduğunu hepimiz biliyoruz. E deli mi bu adam sahneye çıkınca pençelerini çıkarıveriyor. Niye deli olsun yahu, neye pençe çıkardığına bir bakmak lazım önce.



Aslında ben en çok nesini seviyorum Michael'ın biliyor musunuz? Ben Michael'ın en çok sevgisini seviyorum...

Şarkılarıyla nelere haykırdığını bilen biliyor bir de benim anlatmama gerek yok şimdi, alt yazılı mis gibi el emeği göz nuru videolar paylaşıyorum işte. Bu blogun amacı ne ki zaten... Ne kadar sevdiğimi ifade etme çabamla birlikte Michael'ı anlamak istemeyenlere anlatmak, anlayanlarla da bu sevgiyi paylaşmak. Hmm, bir de ölmediğini dilediğimce dile getirmek, ne de olsa burası benim istediğimi yazarım.

İlk başlarda ölmedi yahu dedik de başımıza gelmeyen kalmadı. Delirdiğimizden tutun da, acı gerçeği kabullenemeyen zihnimizin yarattığı savunma mekanızmasına kadar türlü türlü teşhis konuldu, sanki hastaymışız gibi... Ama burası benim hahaha, deli muamelesi görme riskim yok hii hiii... Diyorum işte Michael Jackson ölmedi ve hatta geri gelecek...

Daha ilk cümlede insan çok sevince özdeşleme kuruyor demiştim ya, biraz kendimden bahsedeyim. O Michael tabiki, kendimle nasıl özdeşleme kurayım, sonuçta ben herhangi biriyim ama Michael'ın yıllardır bana öğrettiği bir şey var ki; o da gördüğüm her yamukluğu düzeltmeye çalışma dürtüsü. Lakin ben öylesine biri olduğum için sonuç işsizlik ve bir baltaya sap olamamaktan ibaret oldu hahaha. Ama olsun benim bir şikayetim yok, öyle ya da böyle kimsenin kölesi olmadım. Michael şarkılarıyla CIA'ye her kafa tuttuğunda ben de gittim yolsuzluğa gark olmuş patronlarıma kafa tuttum, Michael Who's BAD dediğinde ben sınıfı sıra dayağına çeken öğretmenime hönkürdüm mesela... Halbuki sümsüğün tekiyimdir ama işte üzüm üzüme baka baka kararır misali Michael'la bir olmuşum farkında olmadan. Şimdilerde büyüdüm, eşek kadar oldum tabi, eskiden olduğu gibi önüme gelene hönkürmüyorum ama internet icad oldu ya çok da güzel oldu. Artık blogum var, twitwedır facebooktur, envai çeşit forumdur derken gördüğüm her yamuk şeye sesimi yükseltmeye devam ediyorum aynen Michael'ın hala yaptığı gibi...

Neyse, çok konuştum yine... En bi sevdiğim, en bi asi iki Michael şarkısı paylaşayım ben, videolar da muhteşem bu arada, üstelik de Türkçe alt yazılı, emeği geçen herkese teşekkürler...

Keyifli dinlemeler, keyifli seyirler;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder