Hiç Böyle Bir Hayat Sigortası Duydunuz mu???

Mart ayını hoax oyununa ayırmaya karar verdim. Nisan'da dönme ihtimali ile ilgili duyumlar da sık sık kulağımıza çalındığına göre, Mart'ı bu işlere ayrımakta sakınca yok sanırım...

Haberler gitttikçe tuhaflaşıyor mu bana mı öyle geliyor yoksa? Sular bulanmadan durulmaz demiş ya atalarımız, bu bulanıklık bu yüzden mi? O zaman durulması da yakın demektir!!!

Neyse, konumuza geri dönelim. Evet, böyle komik hayat sigortası olur mu???

İleri derece bir believer dostumun katkılarıyla öğrendik ki;

Michael'ın hayat sigortası poliçeleri için 3 milyon dolar ödenmiş, komik olan bu değil komik olan şu: Michael'ın hayat sigortası overdose'u da kapsıyor!!! Yani doz aşımından ölümü de kapsıyor!!! Hangi sigorta şirketi böyle bir anlaşma yapar? Sanki bir ilaç bağımlısı "benim aşırı dozdan ölme ihtimalim olabilir, bana overdose sigorta yapın" demiş gibi. Bunu kabul edecek bir sigorta şirketi varsa bana da gösterin, çok merak ettim...

Bu linkte Michael öldüğünde, Randy Philips'in yaptığı açıklamayı yazıyor, diyor ki overdosedan ölümü de kapsayan 17,5 milyon dolarlık bir hayat sigortası poliçesi varmış.
Michael Jackson's Life Insurance to Pay Out $3 Million / tıkla...

Burda da aslında poliçenin yaklaşık 20 milyon dolar ettiğini ama McClain ve Branca'nın anlaşmayı sonlandırmak için çok acele ettiğini ve 3 milyon dolar almaya razı olduklarını yazıyor, görünüşe göre tam da zamanında yapmışlar çünkü Michael'ın ölüm raporunda poliçede olmayan bazı ilaçlar da bulunduğundan hiçbirşey de alamayabilirlermiş.
John Branca and John McClain said / tıkla...

Nasıl bir hayat sigortası overdose'u kapsar? Bu nasıl bir haberdir, biri beni aydınlatsın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder