Michael Meydan Okuduğunda!


Türkçe alt yazılıdır, ayrıca alt yazı için MJTurkFan'a teşekkürler...

Düşündüm ve dedim ki kendi kendime, Michael'ın Sony'ye meydan okuduğu bu konuşmayı neden paylaştım şimdi ben dedim? Aslında neden paylaştığımı biliyorum da nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Herşey Invincible ile başladı desem de kim bilebilir belki çok daha önce başladı. Michael işte, anlaması çok da kolay değil. Michael'ın sırra kadem basacağının habercilerinden biri de bu konuşma olsa gerek, o yüzden paylaştım. Her şey ortada aslında. Sony'yi bırakıyorum ve yarısına da sahibim diyor, evet sahip, bunu da kanıtlarım yani. Sony'ye bir borcum var diyor da bir de bu borcu nasıl ödeyeceğini açıklıyor, hahaha... 2 CD'lik bir box set, eski şarkılardan oluşan ama iki de çok eskiden yazdığım yeni şarkı olacak diyor. Nasıl yeni o zaman diyesi geliyor insanın. Özetle Michael diyor ki; "Sony Sony, bak sana neler yapacağım." Seneler sonra da Michael'ın This Is It albümü Sony'den çıkıyor, hem de 2 CD'den oluşan bir set, şarkılar da hep eski ama bir de güya yeni olan This Is It adında bir şarkı va ama kısmete bakın ki o da seneler önce Michael tarafından yazılmış, yazılmakla kalmamış başkasına verilmiş. Eh, ben daha anlatmayayım, herşeyi de benden beklemeyin, araştırın azıcık...

1 yorum: